Pas de tout. J'etais juste en immersion Francais, alors quand l'ecole secondaire a finis, j'ai pas eu beaucoup des chances a parler Francais, donc j'ai oublie beaucoup des choses. Bien sur mon conjugation des mots en Francais est tellement mauvais...btw bare with me I'm on my phone at work so no accents lolponderingmeerkat wrote:Ahhhhh la vache! Une autre personne qui aime parler en français. Bien sûr, vous avez 12 ans, donc je suis certain que vos compétences sont beaucoup mieux que le mien.TAD wrote: J'ai Parle la langue d'amour depuis j'ai 12 ans.
June 2016 - Waiter's (+170 or bust) GRAY DAY HAS AWOKEN FROM ITS SLUMBER Forum
-
TAD

Re: June 2016 - Waiter's Thread (+170 or bust)
-
ponderingmeerkat

Mec, fuck accents. Sérieusement. Je les ai à peine jamais utiliser avec les fracophones je travaille. Je suis juste de les inclure à montrer.TAD wrote:Pas de tout. J'etais juste en immersion Francais, alors quand l'ecole secondaire a finis, j'ai pas eu beaucoup des chances a parler Francais, donc j'ai oublie beaucoup des choses. Bien sur mon conjugation des mots en Francais est tellement mauvais...btw bare with me I'm on my phone at work so no accents lolponderingmeerkat wrote:Ahhhhh la vache! Une autre personne qui aime parler en français. Bien sûr, vous avez 12 ans, donc je suis certain que vos compétences sont beaucoup mieux que le mien.TAD wrote: J'ai Parle la langue d'amour depuis j'ai 12 ans.
Et je vais être honnête, personne ne se soucie vraiment si vos conjugaisons sont parfaits. Dans le monde réel, vous essayez de faire aussi bien que possible.
-
Hennessy

Was there someone asking about working at a law firm a few pages back? I'd be glad to share; I've worked at a couple since graduating college a few years ago.
- R. Jeeves

.
Last edited by R. Jeeves on Fri Oct 28, 2016 11:47 am, edited 1 time in total.
-
Mikey

HennessyVSOP wrote:Was there someone asking about working at a law firm a few pages back? I'd be glad to share; I've worked at a couple since graduating college a few years ago.
Henny, share your experiences ^_^UltimateSplitter wrote:Has anyone here had a worthwhile experience at a law firm? I am thinking about some type of legal internship if I decide to enroll for next August. I am under the impression that it is just pure paper pushing and coffee running.
I have seen some people intern for the SEC or FBI, so that could also be a pretty good route to get some better substance.
Want to continue reading?
Register now to search topics and post comments!
Absolutely FREE!
Already a member? Login
-
TAD

Oui c'est vrai. Les mots Francais sont disent dans la meme facon (dit, dis, disent). Mrs. meerkat Parle Francais aussi ou non? Et ou as tu apprend comment le parler?ponderingmeerkat wrote:Mec, fuck accents. Sérieusement. Je les ai à peine jamais utiliser avec les fracophones je travaille. Je suis juste de les inclure à montrer.TAD wrote:Pas de tout. J'etais juste en immersion Francais, alors quand l'ecole secondaire a finis, j'ai pas eu beaucoup des chances a parler Francais, donc j'ai oublie beaucoup des choses. Bien sur mon conjugation des mots en Francais est tellement mauvais...btw bare with me I'm on my phone at work so no accents lolponderingmeerkat wrote:Ahhhhh la vache! Une autre personne qui aime parler en français. Bien sûr, vous avez 12 ans, donc je suis certain que vos compétences sont beaucoup mieux que le mien.TAD wrote: J'ai Parle la langue d'amour depuis j'ai 12 ans.![]()
Et je vais être honnête, personne ne se soucie vraiment si vos conjugaisons sont parfaits. Dans le monde réel, vous essayez de faire aussi bien que possible.
- pretzeltime

Word. I definitely find it tougher to keep up now that I'm not forced to like I was in grad school. I mean I love it but hard to find the time/mental energy.forum_user wrote:See you're not so boring after all!pretzeltime wrote:
I also keep up with a lot of online feminist critical theory, insofar as I'm aware of like their arguments and stances on contemporary issues. But I tend to emphasize the "critical" more than most.
Down with critical theory feminism but also a lot of other critical theory--gramsci, foucault, adorno, horkheimer, that sort of shieeeet.
I like a bit of cyborg feminism thrown into the mix as well
-
ponderingmeerkat

Malheureusement, Mme Meerkat est un monoglotte américain classique. Haha. Donc, quand nous voyageons en France, mon travail est d'être son traducteur en tout temps. Elle est mignonne mais...TAD wrote:
Oui c'est vrai. Les mots Francais sont disent dans la meme facon (dit, dis, disent). Mrs. meerkat Parle Francais aussi ou non? Et ou as tu apprend comment le parler?ponderingmeerkat wrote:Mec, fuck accents. Sérieusement. Je les ai à peine jamais utiliser avec les fracophones je travaille. Je suis juste de les inclure à montrer.TAD wrote:Pas de tout. J'etais juste en immersion Francais, alors quand l'ecole secondaire a finis, j'ai pas eu beaucoup des chances a parler Francais, donc j'ai oublie beaucoup des choses. Bien sur mon conjugation des mots en Francais est tellement mauvais...btw bare with me I'm on my phone at work so no accents lolponderingmeerkat wrote:Ahhhhh la vache! Une autre personne qui aime parler en français. Bien sûr, vous avez 12 ans, donc je suis certain que vos compétences sont beaucoup mieux que le mien.TAD wrote: J'ai Parle la langue d'amour depuis j'ai 12 ans.![]()
Je suis allé à travers un programme d'immersion en langue an dernier avant ma mission avec l'ONU. Et je continue à prendre leurs classes. (Ne sais pas comment ils sont bons...la classe est enseignée par haïtienne-kreyol locuteurs non natifs.)
Et vous aussi, oui?? Un programme d'immersion? Pourquoi? Tout interet dans l'utilisation de vos compétences linguistiques avec votre future carrière en loi? <----- is it "loi" or "droit" in this context?
-
ponderingmeerkat

Dude your "nerd" hobbies are waaaaay cooler than your "less-lame" hobbies. Love that you're into British shit. You should gun for a semester abroad for sure in law school.R. Jeeves wrote:Ok so I'll get my lame hobbies out of the way first:
I'm a shameless anglophile: I love and consume lots British things - primarily media: sports, news, entertainment. But also i guess cuisine (because I grew up eating Indian food + im really into english tea now). Ive started reading up on medeival english history (holy shit im lame) and I dated a British girl once. I was in London last summer and it was my GOAT vacation. My goal is London biglaw and I want to use my biglaw $$ to buy a classic Morgan.
Im brushing up on some math and em wave physics because I want to take a course on quantum at the university that my lab is affiliated with. Plus RF stuff is what I do for my job now.
OK less lame hobbies now:
Movies+TV
Reading various things
Playing soccer
I've gotten into stoicism and meditation recently but that's getting fashionable so I don't want to sound like "one of those"
I'm really trying to learn how to cook well. I mostly make desserts instead of real food because it's easier and fun.
My only real/exciting hobby is electronic music production. I used to do a lot of hip hop production in high school and early college. Unfortunately I kinda started degenerating towards my later college years and don't do this much anymore.
I want to get more hobbies that involve doing and/or making things as opposed to consuming things. I will get serious about this once I finish moving/settling into my new place. My house is on the same block as a BDSM store so that might be a good place to start.
-
Mikey

Grilled cheese is da bomb!
- meeseeks

Fo sho. I'm a fan of adding a little Parmesan to the buttered side. Helps the crunch factorTheMikey wrote:Grilled cheese is da bomb!
-
Mikey

Never thought of doing that :OMr. Meeseeks wrote:Fo sho. I'm a fan of adding a little Parmesan to the buttered side. Helps the crunch factorTheMikey wrote:Grilled cheese is da bomb!
-
TAD

J'adore France. Je suis alle dans mon dernier l'annee d'ecole secondaire. Mais caution, les gens en Paris sont tres arrogant. Si votre accent n'est pas aussi biens comme leurs, ils essayent de parler anglais a vous, meme si votre Francais est meilleur que leurs anglais.ponderingmeerkat wrote:Malheureusement, Mme Meerkat est un monoglotte américain classique. Haha. Donc, quand nous voyageons en France, mon travail est d'être son traducteur en tout temps. Elle est mignonne mais...TAD wrote:
Et je vais être honnête, personne ne se soucie vraiment si vos conjugaisons sont parfaits. Dans le monde réel, vous essayez de faire aussi bien que possible.![]()
Je suis allé à travers un programme d'immersion en langue an dernier avant ma mission avec l'ONU. Et je continue à prendre leurs classes. (Ne sais pas comment ils sont bons...la classe est enseignée par haïtienne-kreyol locuteurs non natifs.)
Et vous aussi, oui?? Un programme d'immersion? Pourquoi? Tout interet dans l'utilisation de vos compétences linguistiques avec votre future carrière en loi? <----- is it "loi" or "droit" in this context?
Je crois que tu es correct et c'est loi. Mais c'est pas pourquoi. Je viens de Canada et la langue officielle est anglais et Francais alors il y a beaucoup des ecoles secondaries ou on apprend tout nos sujets en Francais (math, science, la gymnase). Ma mere a Pense que c'etait un Bon opportunite et voila. Mais je suis content qu'il Prut m'aider dan ma carriere de lois
Register now!
Resources to assist law school applicants, students & graduates.
It's still FREE!
Already a member? Login
- R. Jeeves

thanks meerkat! haha yeah def wanna do something abroad.ponderingmeerkat wrote:Dude your "nerd" hobbies are waaaaay cooler than your "less-lame" hobbies. Love that you're into British shit. You should gun for a semester abroad for sure in law school.R. Jeeves wrote:Ok so I'll get my lame hobbies out of the way first:
I'm a shameless anglophile: I love and consume lots British things - primarily media: sports, news, entertainment. But also i guess cuisine (because I grew up eating Indian food + im really into english tea now). Ive started reading up on medeival english history (holy shit im lame) and I dated a British girl once. I was in London last summer and it was my GOAT vacation. My goal is London biglaw and I want to use my biglaw $$ to buy a classic Morgan.
Im brushing up on some math and em wave physics because I want to take a course on quantum at the university that my lab is affiliated with. Plus RF stuff is what I do for my job now.
OK less lame hobbies now:
Movies+TV
Reading various things
Playing soccer
I've gotten into stoicism and meditation recently but that's getting fashionable so I don't want to sound like "one of those"
I'm really trying to learn how to cook well. I mostly make desserts instead of real food because it's easier and fun.
My only real/exciting hobby is electronic music production. I used to do a lot of hip hop production in high school and early college. Unfortunately I kinda started degenerating towards my later college years and don't do this much anymore.
I want to get more hobbies that involve doing and/or making things as opposed to consuming things. I will get serious about this once I finish moving/settling into my new place. My house is on the same block as a BDSM store so that might be a good place to start.
- Smallville

gotta start dropping some hits up in here, we'll make them go viral and youll get richR. Jeeves wrote:
- R. Jeeves

meerkat is the irl dos equis guypretzeltime wrote:Who is surprised by meerkat's impressive portfolio of hobbies and talents?????ponderingmeerkat wrote:In for 100!
Hobbies: Scuba diving (open water, advanced, rescue, deep, nitrox, wreck certed), flying (private pilot's license, commercial, complex, IFR, multi-engine, tail dragger, gliders and seaplane), Golf (awkwardly stuck in the 12-15 handicap range...grrrrr), reading (working on finishing all Pulitzer prize winning fiction and non fiction since 2000), travel (been to 21 countries and lived outside the US for 9 of my 32 years), working on language mastery (goes with travel)...mostly focused on French and Spanish at this point, and finally, racing cars (drag racing and auto-x).
no one? that's what I thought. complete boss.
I mean, would be better if you could add Portuguese to that list but
- R. Jeeves

Smallville wrote:gotta start dropping some hits up in here, we'll make them go viral and youll get richR. Jeeves wrote:
Get unlimited access to all forums and topics
Register now!
I'm pretty sure I told you it's FREE...
Already a member? Login
-
ponderingmeerkat

Thanks guy!!R. Jeeves wrote:meerkat is the irl dos equis guy

-
ponderingmeerkat

Mec Perisians sont uhhh...différent. Ils sont au reste de la France ce que les New-Yorkais sont au reste des États-Unis. Mais j'ai eu le meilleur moment de ma vie à voyager partout dans la France rurale. Lourmarin , Gourdes , Avignon, Nice (pas rurale...ehhh), Annecy. Je recommande vivement à tous mes amis pour louer une voiture à CDG, et voyager hors de la ville très rapidement haha.TAD wrote:J'adore France. Je suis alle dans mon dernier l'annee d'ecole secondaire. Mais caution, les gens en Paris sont tres arrogant. Si votre accent n'est pas aussi biens comme leurs, ils essayent de parler anglais a vous, meme si votre Francais est meilleur que leurs anglais.ponderingmeerkat wrote:Malheureusement, Mme Meerkat est un monoglotte américain classique. Haha. Donc, quand nous voyageons en France, mon travail est d'être son traducteur en tout temps. Elle est mignonne mais...TAD wrote:
Et je vais être honnête, personne ne se soucie vraiment si vos conjugaisons sont parfaits. Dans le monde réel, vous essayez de faire aussi bien que possible.![]()
Je crois que tu es correct et c'est loi. Mais c'est pas pourquoi. Je viens de Canada et la langue officielle est anglais et Francais alors il y a beaucoup des ecoles secondaries ou on apprend tout nos sujets en Francais (math, science, la gymnase). Ma mere a Pense que c'etait un Bon opportunite et voila. Mais je suis content qu'il Prut m'aider dan ma carriere de lois
Edit: Aussi, je voulais dire que je suis ici en Haïti avec plusieurs vraiment cool Québécoise. Excellent "bros"! Ce sont eux qui me aident le plus avec cette langue. Surtout les gros mots. Quand je commence à "Sacrement! Tabernac!" le français rire et appelez-moi une Québécoise d'honneur. Envisagez-vous aller à l'école de loi à McGill??
-
Keilz

Ah oui oui, mon ami, je m'appelle Lafayette!
The Lancelot of the revolutionary set!
I came from afar just to say "Bonsoir!"
Tell the king, “Casse-toi!” Who's the best? C’est moi!
The Lancelot of the revolutionary set!
I came from afar just to say "Bonsoir!"
Tell the king, “Casse-toi!” Who's the best? C’est moi!
-
Mikey

Communicate now with those who not only know what a legal education is, but can offer you worthy advice and commentary as you complete the three most educational, yet challenging years of your law related post graduate life.
Register now, it's still FREE!
Already a member? Login
- ayylmao

Guys I really want to get my score.
And I miss bitching with you all in the June preppers group : (
- R. Jeeves

hey welcome back! post more ITTayylmao wrote:Guys I really want to get my score.
- R. Jeeves

i know youre gunning for that 1000 but this is blatant postcount paddingTheMikey wrote:bump
- ayylmao

I've been so preoccupied with my internship and other things. And when I dip in here I'm so out of the loop that I can't contribute to your neurotic in-jokes.R. Jeeves wrote:hey welcome back! post more ITTayylmao wrote:Guys I really want to get my score.
Seriously? What are you waiting for?
Now there's a charge.
Just kidding ... it's still FREE!
Already a member? Login