Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Share Your Experiences, Read About Other Experiences. Please keep posts organized by school and expected year of graduation.

Next JS2 wave(s) will be...

Monday 3/27
2
2%
Tuesday 3/28
18
17%
Wednesday 3/29
35
33%
Thursday 3/30
13
12%
Friday 3/31
29
27%
Saturday 4/1
10
9%
 
Total votes: 107

insertFunnyUsername

New
Posts: 14
Joined: Thu Feb 23, 2017 5:23 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby insertFunnyUsername » Tue Mar 28, 2017 11:43 am

badgalriri9 wrote:
tartan2016 wrote:
airwrecka wrote:
lawschool2016nyc wrote:
airwrecka wrote:
texteach wrote:Anne Taylor call any of you yet? (Please Queen Anne, share some love with me today!)


+1 also waiting on Anne!!


HI ANNE. WE LOVE YOU.


<3 <3 <3 :D :D :D


+1


Ugh plz AT :(


Someone pls tell me what Anne looks like... can't remember my interviewer's name but she was really young, caucasian, brown long-ish hair, had her computer faced above her, window in the background... pls someone tell me you know who this was

whatislife

New
Posts: 33
Joined: Tue Mar 14, 2017 12:33 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby whatislife » Tue Mar 28, 2017 11:44 am

.
Last edited by whatislife on Fri Apr 28, 2017 8:13 am, edited 1 time in total.

User avatar
WordsworthIsBae

Bronze
Posts: 114
Joined: Mon Mar 13, 2017 4:23 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby WordsworthIsBae » Tue Mar 28, 2017 11:47 am

Any west coast folks get a JS2 yet?

Anon.y.mousse.

Silver
Posts: 599
Joined: Thu Dec 01, 2016 5:35 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby Anon.y.mousse. » Tue Mar 28, 2017 11:48 am

whatislife wrote:JUST GOT A JS2 TOO!!!!!

JS1 on 12/15 or something, interviewed early January. There's still hope for January people!!!
Stats are at or above median


giving me so much hope

LegalAAA

New
Posts: 38
Joined: Wed Feb 22, 2017 12:17 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby LegalAAA » Tue Mar 28, 2017 11:56 am

Is it over?

badgalriri9

New
Posts: 34
Joined: Tue Aug 23, 2016 10:59 am

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby badgalriri9 » Tue Mar 28, 2017 11:56 am

insertFunnyUsername wrote:
badgalriri9 wrote:
tartan2016 wrote:
airwrecka wrote:
lawschool2016nyc wrote:
airwrecka wrote:
texteach wrote:Anne Taylor call any of you yet? (Please Queen Anne, share some love with me today!)


+1 also waiting on Anne!!


HI ANNE. WE LOVE YOU.


<3 <3 <3 :D :D :D


+1


Ugh plz AT :(


Someone pls tell me what Anne looks like... can't remember my interviewer's name but she was really young, caucasian, brown long-ish hair, had her computer faced above her, window in the background... pls someone tell me you know who this was


Doesn't sound like Anne to me!

User avatar
texteach

Bronze
Posts: 161
Joined: Tue Nov 01, 2016 11:49 am

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby texteach » Tue Mar 28, 2017 11:56 am

This wave looks like it's cresting... :(

stays

New
Posts: 3
Joined: Tue Mar 28, 2017 11:58 am

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby stays » Tue Mar 28, 2017 12:00 pm

insertFunnyUsername wrote:
badgalriri9 wrote:
tartan2016 wrote:
airwrecka wrote:
lawschool2016nyc wrote:
airwrecka wrote:
texteach wrote:Anne Taylor call any of you yet? (Please Queen Anne, share some love with me today!)


+1 also waiting on Anne!!


HI ANNE. WE LOVE YOU.


<3 <3 <3 :D :D :D


+1


Ugh plz AT :(


Someone pls tell me what Anne looks like... can't remember my interviewer's name but she was really young, caucasian, brown long-ish hair, had her computer faced above her, window in the background... pls someone tell me you know who this was


Sounds like this may have been Romina. I had a pretty laggy internet connection during the interview and missed her introducing herself :oops: , but I thiiiink that's who I interviewed with too.

Studybuddy17

Bronze
Posts: 124
Joined: Mon Mar 20, 2017 9:38 am

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby Studybuddy17 » Tue Mar 28, 2017 12:01 pm

Anyone know if this JS2 means there will be no more JS 1's? :( :? :( :cry:

insertFunnyUsername

New
Posts: 14
Joined: Thu Feb 23, 2017 5:23 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby insertFunnyUsername » Tue Mar 28, 2017 12:02 pm

Come on Harvard... having a terrible morning and would really appreciate some good news!!!

User avatar
ayylmao

Silver
Posts: 528
Joined: Fri Jan 01, 2016 10:38 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby ayylmao » Tue Mar 28, 2017 12:09 pm

insertFunnyUsername wrote:
badgalriri9 wrote:
tartan2016 wrote:
airwrecka wrote:
lawschool2016nyc wrote:
airwrecka wrote:
texteach wrote:Anne Taylor call any of you yet? (Please Queen Anne, share some love with me today!)


+1 also waiting on Anne!!


HI ANNE. WE LOVE YOU.


<3 <3 <3 :D :D :D


+1


Ugh plz AT :(


Someone pls tell me what Anne looks like... can't remember my interviewer's name but she was really young, caucasian, brown long-ish hair, had her computer faced above her, window in the background... pls someone tell me you know who this was

Anne was my gal. Middle-aged, short-ish brown hair, on the stockier side.

GorillaWarfare

New
Posts: 38
Joined: Sat Dec 01, 2012 5:00 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby GorillaWarfare » Tue Mar 28, 2017 12:10 pm

Just got the call.... is this a dream??

insertFunnyUsername

New
Posts: 14
Joined: Thu Feb 23, 2017 5:23 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby insertFunnyUsername » Tue Mar 28, 2017 12:10 pm

stays wrote:
insertFunnyUsername wrote:
badgalriri9 wrote:
tartan2016 wrote:
airwrecka wrote:
lawschool2016nyc wrote:
texteach wrote:Anne Taylor call any of you yet? (Please Queen Anne, share some love with me today!)




HI ANNE. WE LOVE YOU.


<3 <3 <3 :D :D :D


+1


Ugh plz AT :(


Someone pls tell me what Anne looks like... can't remember my interviewer's name but she was really young, caucasian, brown long-ish hair, had her computer faced above her, window in the background... pls someone tell me you know who this was


Sounds like this may have been Romina. I had a pretty laggy internet connection during the interview and missed her introducing herself :oops: , but I thiiiink that's who I interviewed with too.


Would love if I could put a name to her... Romina I loved you! Come on! 8)

bearspac12champs

New
Posts: 23
Joined: Tue Feb 28, 2017 1:46 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby bearspac12champs » Tue Mar 28, 2017 12:10 pm

insertFunnyUsername wrote:
badgalriri9 wrote:
tartan2016 wrote:
airwrecka wrote:
lawschool2016nyc wrote:
airwrecka wrote:
texteach wrote:Anne Taylor call any of you yet? (Please Queen Anne, share some love with me today!)


+1 also waiting on Anne!!


HI ANNE. WE LOVE YOU.


<3 <3 <3 :D :D :D


+1


Ugh plz AT :(


Someone pls tell me what Anne looks like... can't remember my interviewer's name but she was really young, caucasian, brown long-ish hair, had her computer faced above her, window in the background... pls someone tell me you know who this was


Sounds like Kelly to me... I definitely remember seeing the window when I was interviewing with her.

User avatar
texteach

Bronze
Posts: 161
Joined: Tue Nov 01, 2016 11:49 am

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby texteach » Tue Mar 28, 2017 12:14 pm

GorillaWarfare wrote:Just got the call.... is this a dream??


Congrats! Who'd you interview with/when?

insertFunnyUsername

New
Posts: 14
Joined: Thu Feb 23, 2017 5:23 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby insertFunnyUsername » Tue Mar 28, 2017 12:16 pm

bearspac12champs wrote:
texteach wrote:Anne Taylor call any of you yet? (Please Queen Anne, share some love with me today!)




Sounds like Kelly to me... I definitely remember seeing the window when I was interviewing with her.


In that case... hi Kelly 8) :shock:

User avatar
lawschool2016nyc

Bronze
Posts: 106
Joined: Wed Oct 26, 2016 2:49 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby lawschool2016nyc » Tue Mar 28, 2017 12:17 pm

insertFunnyUsername wrote:

Someone pls tell me what Anne looks like... can't remember my interviewer's name but she was really young, caucasian, brown long-ish hair, had her computer faced above her, window in the background... pls someone tell me you know who this was



I remember Anne having a window in the background, don't know if the other descriptors really match tho.

User avatar
taxman14

Bronze
Posts: 499
Joined: Sun Mar 08, 2015 8:04 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby taxman14 » Tue Mar 28, 2017 12:26 pm

texteach wrote:
GorillaWarfare wrote:Just got the call.... is this a dream??


Congrats! Who'd you interview with/when?


I had Nefyn. He was the man!

curry1

Silver
Posts: 877
Joined: Fri May 15, 2015 11:41 am

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby curry1 » Tue Mar 28, 2017 12:27 pm

Yep, going to be the only person with my numbers to get shut out of HYS this cycle.

seeprybyrun

Bronze
Posts: 371
Joined: Sat Mar 04, 2017 10:18 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby seeprybyrun » Tue Mar 28, 2017 12:32 pm

Have we petered out for the day?

User avatar
texteach

Bronze
Posts: 161
Joined: Tue Nov 01, 2016 11:49 am

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby texteach » Tue Mar 28, 2017 12:37 pm

Feeling very low rn - definitely got my hopes too high after my JS1

Mackgal

Bronze
Posts: 107
Joined: Mon Nov 28, 2016 9:13 am

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby Mackgal » Tue Mar 28, 2017 12:40 pm

Studybuddy17 wrote:Anyone know if this JS2 means there will be no more JS 1's? :( :? :( :cry:


I would say it's pretty unlikely that there are going to be anymore JS1's unless you submitted after Feb 1st given that HLS has stated that anyone who submits before Feb 1st will receive a decision before April 1st and we're only 3 days away from that so there's not really time to schedule, interview and make a decision on a candidate in that time frame

HOWEVER there is a chance people without JS1's will be added to the wait list and given an interview sometime during April as people start to turn down their acceptances and spots open up.

User avatar
lawschool2016nyc

Bronze
Posts: 106
Joined: Wed Oct 26, 2016 2:49 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby lawschool2016nyc » Tue Mar 28, 2017 12:40 pm

texteach wrote:Feeling very low rn - definitely got my hopes too high after my JS1


Ya, same here. I feel kind of silly honestly.

insertFunnyUsername

New
Posts: 14
Joined: Thu Feb 23, 2017 5:23 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby insertFunnyUsername » Tue Mar 28, 2017 12:41 pm

I've been too hopeful since being given a JS1 and now I'm feeling pretty dejected :/ hoping for at least a WL... does anyone know how many people that have JS1s get straight up dings?

User avatar
lawschool2016nyc

Bronze
Posts: 106
Joined: Wed Oct 26, 2016 2:49 pm

Re: Harvard Law c/o 2020 Applicants (2016-2017)

Postby lawschool2016nyc » Tue Mar 28, 2017 12:42 pm

insertFunnyUsername wrote:I've been too hopeful since being given a JS1 and now I'm feeling pretty dejected :/ hoping for at least a WL... does anyone know how many people that have JS1s get straight up dings?


No idea, but in some ways, I'd rather get a ding.



Return to “Law School Acceptances, Denials, and Waitlists?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests