WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Share Your Experiences, Read About Other Experiences. Please keep posts organized by school and expected year of graduation.

How old are you?

21-
11
12%
22-23
27
29%
24-26
38
40%
27-30
14
15%
30+
4
4%
 
Total votes: 94

User avatar
rion91
Posts: 962
Joined: Wed Nov 30, 2011 12:58 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby rion91 » Wed Mar 26, 2014 11:08 pm

200 aw yis

User avatar
DoveBodyWash
Posts: 3087
Joined: Fri Dec 23, 2011 4:12 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby DoveBodyWash » Wed Mar 26, 2014 11:09 pm

wtf u guys made it to 200 already? damn.

User avatar
chuckbass
Posts: 9957
Joined: Sun Nov 27, 2011 9:29 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby chuckbass » Wed Mar 26, 2014 11:09 pm

Well we are the wustluts, what can I say?

User avatar
chargers
Posts: 94
Joined: Mon Oct 28, 2013 1:33 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby chargers » Wed Mar 26, 2014 11:10 pm

peachesthedoge wrote:
chargers wrote:Been lurking on this thread for a while, but until the recent scholly bumps WUSTL wasn't really an option so I haven't posted. I just booked my hotel for the April admitted students event though! Looking forward to meeting some fellow TLS'ers up there. (AKA the last ASW sounded like a lot of fun and I wanna make sure I'm in the cool kids group all weekend :lol: )



welcome aboard!


Thanks! Looking forward to the event next weekend! Anyone else staying at the Crowne Plaza in Clayton?

amh
Posts: 101
Joined: Thu Nov 07, 2013 11:58 am

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby amh » Wed Mar 26, 2014 11:11 pm

chargers wrote:
peachesthedoge wrote:
chargers wrote:Been lurking on this thread for a while, but until the recent scholly bumps WUSTL wasn't really an option so I haven't posted. I just booked my hotel for the April admitted students event though! Looking forward to meeting some fellow TLS'ers up there. (AKA the last ASW sounded like a lot of fun and I wanna make sure I'm in the cool kids group all weekend :lol: )



welcome aboard!


Thanks! Looking forward to the event next weekend! Anyone else staying at the Crowne Plaza in Clayton?

I stayed there for the March one. It's a nice hotel and the free breakfast is pretty nice.

chingwoo
Posts: 317
Joined: Wed Sep 18, 2013 11:28 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby chingwoo » Wed Mar 26, 2014 11:12 pm

cusenation wrote:wtf u guys made it to 200 already? damn.



You guys made it to 200 before us. We won't catch you.

User avatar
DoveBodyWash
Posts: 3087
Joined: Fri Dec 23, 2011 4:12 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby DoveBodyWash » Wed Mar 26, 2014 11:13 pm

chingwoo wrote:
cusenation wrote:wtf u guys made it to 200 already? damn.



You guys made it to 200 before us. We won't catch you.

yea for some reason i thought we only made it to 199, turns out it's 399 lol

The 1L's have a final during the ASW events. If you guys are lucky you'll be around when we all storm out and head to the bars

User avatar
chargers
Posts: 94
Joined: Mon Oct 28, 2013 1:33 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby chargers » Wed Mar 26, 2014 11:13 pm

Dwaldrep wrote:I stayed there for the March one. It's a nice hotel and the free breakfast is pretty nice.


Awesome! I only booked it because I got a good deal on Priceline, so I wasn't sure what to expect.

User avatar
sublime
Posts: 15411
Joined: Sun Mar 10, 2013 12:21 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby sublime » Wed Mar 26, 2014 11:14 pm

..

User avatar
DoveBodyWash
Posts: 3087
Joined: Fri Dec 23, 2011 4:12 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby DoveBodyWash » Wed Mar 26, 2014 11:15 pm

sublime wrote:
cusenation wrote:
chingwoo wrote:
cusenation wrote:wtf u guys made it to 200 already? damn.



You guys made it to 200 before us. We won't catch you.

yea for some reason i thought we only made it to 199, turns out it's 399 lol

The 1L's have a final during the ASW events. If you guys are lucky you'll be around when we all storm out and head to the bars



A "final." That shit isn't real.

I can't wait to see how far below median i get on it.

User avatar
sublime
Posts: 15411
Joined: Sun Mar 10, 2013 12:21 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby sublime » Wed Mar 26, 2014 11:16 pm

..

amh
Posts: 101
Joined: Thu Nov 07, 2013 11:58 am

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby amh » Wed Mar 26, 2014 11:17 pm

chargers wrote:
Dwaldrep wrote:I stayed there for the March one. It's a nice hotel and the free breakfast is pretty nice.


Awesome! I only booked it because I got a good deal on Priceline, so I wasn't sure what to expect.

In the mornings they have elevator attendants. Lol. They also offer an omelet bar and waffle bar with the free breakfast. It's in a nice part of the city. Don't forget your parking voucher, otherwise you'll be paying $10 to get out of the garage. I did that. Lol.

User avatar
DoveBodyWash
Posts: 3087
Joined: Fri Dec 23, 2011 4:12 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby DoveBodyWash » Wed Mar 26, 2014 11:19 pm

sublime wrote:Just take the hour and memorize the shit man.

I just know that I am going to be HEATED if I drop below a cutoff due to some combination of LP and LR.

hahaha it's okay...you'll shift up over the cutoff once kids transfer/drop-out.

User avatar
sublime
Posts: 15411
Joined: Sun Mar 10, 2013 12:21 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby sublime » Wed Mar 26, 2014 11:21 pm

..

User avatar
chargers
Posts: 94
Joined: Mon Oct 28, 2013 1:33 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby chargers » Wed Mar 26, 2014 11:21 pm

Dwaldrep wrote:
chargers wrote:
Dwaldrep wrote:I stayed there for the March one. It's a nice hotel and the free breakfast is pretty nice.


Awesome! I only booked it because I got a good deal on Priceline, so I wasn't sure what to expect.

In the mornings they have elevator attendants. Lol. They also offer an omelet bar and waffle bar with the free breakfast. It's in a nice part of the city. Don't forget your parking voucher, otherwise you'll be paying $10 to get out of the garage. I did that. Lol.


Sounds pretty legit! Haha I'll be sure to keep that in mind, I appreciate the advice. Would be pissed if I had to waste 10$ just to get out of the hotel.

User avatar
wittyhandle
Posts: 135
Joined: Fri Jan 03, 2014 12:23 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby wittyhandle » Thu Mar 27, 2014 8:47 am

Dwaldrep wrote:
chargers wrote:
Dwaldrep wrote:I stayed there for the March one. It's a nice hotel and the free breakfast is pretty nice.


Awesome! I only booked it because I got a good deal on Priceline, so I wasn't sure what to expect.

In the mornings they have elevator attendants. Lol. They also offer an omelet bar and waffle bar with the free breakfast. It's in a nice part of the city. Don't forget your parking voucher, otherwise you'll be paying $10 to get out of the garage. I did that. Lol.


And if you park at Wash U and get it validated don't wait until 12:45am to leave...it won't work and you will have to pay the $10 there too.

User avatar
couchpizza
Posts: 111
Joined: Sat Nov 16, 2013 8:19 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby couchpizza » Thu Mar 27, 2014 10:25 am

Do we have a rendezvous point for ASW? I don't wanna hang out with the non-cool kids.

User avatar
JustHawkin
Posts: 1753
Joined: Fri Mar 22, 2013 10:54 am

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby JustHawkin » Thu Mar 27, 2014 10:28 am

couchpizza wrote:Do we have a rendezvous point for ASW? I don't wanna hang out with the non-cool kids.

I was planning on starting to figure this out next week. We should get a TLS head count so we know who to expect to see/know on the first day!

User avatar
chuckbass
Posts: 9957
Joined: Sun Nov 27, 2011 9:29 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby chuckbass » Thu Mar 27, 2014 10:28 am

couchpizza wrote:Do we have a rendezvous point for ASW? I don't wanna hang out with the non-cool kids.

Well us March kids won't be there, so I think you're all stuck with the non-cool kids.

User avatar
JustHawkin
Posts: 1753
Joined: Fri Mar 22, 2013 10:54 am

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby JustHawkin » Thu Mar 27, 2014 10:29 am

scottidsntknow wrote:
couchpizza wrote:Do we have a rendezvous point for ASW? I don't wanna hang out with the non-cool kids.

Well us March kids won't be there, so I think you're all stuck with the non-cool kids.

Chill, brah.

User avatar
couchpizza
Posts: 111
Joined: Sat Nov 16, 2013 8:19 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby couchpizza » Thu Mar 27, 2014 10:33 am

JustHawkin wrote:
scottidsntknow wrote:
couchpizza wrote:Do we have a rendezvous point for ASW? I don't wanna hang out with the non-cool kids.

Well us March kids won't be there, so I think you're all stuck with the non-cool kids.

Chill, brah.


+1

User avatar
Lebrarian_Booker
Posts: 649
Joined: Tue Nov 05, 2013 1:05 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby Lebrarian_Booker » Thu Mar 27, 2014 10:33 am

scottidsntknow wrote:
couchpizza wrote:Do we have a rendezvous point for ASW? I don't wanna hang out with the non-cool kids.

Well us March kids won't be there, so I think you're all stuck with the non-cool kids.



even though I'm April ASW...

Image

User avatar
meb1212
Posts: 131
Joined: Mon Dec 16, 2013 2:50 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby meb1212 » Thu Mar 27, 2014 10:35 am

JustHawkin wrote:
scottidsntknow wrote:
couchpizza wrote:Do we have a rendezvous point for ASW? I don't wanna hang out with the non-cool kids.

Well us March kids won't be there, so I think you're all stuck with the non-cool kids.

Chill, brah.



Hey guys - it's not a competition between march and april ASW. It's clearly TLSers v non TLSers

User avatar
Lebrarian_Booker
Posts: 649
Joined: Tue Nov 05, 2013 1:05 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby Lebrarian_Booker » Thu Mar 27, 2014 10:39 am

meb1212 wrote:
JustHawkin wrote:
scottidsntknow wrote:
couchpizza wrote:Do we have a rendezvous point for ASW? I don't wanna hang out with the non-cool kids.

Well us March kids won't be there, so I think you're all stuck with the non-cool kids.

Chill, brah.



Hey guys - it's not a competition between march and april ASW. It's clearly TLSers v non TLSers



Image

User avatar
Lebrarian_Booker
Posts: 649
Joined: Tue Nov 05, 2013 1:05 pm

Re: WUSTL c/o 2017 Applicants (2013-2014 Cycle)

Postby Lebrarian_Booker » Thu Mar 27, 2014 10:45 am

JustHawkin wrote:
couchpizza wrote:Do we have a rendezvous point for ASW? I don't wanna hang out with the non-cool kids.

I was planning on starting to figure this out next week. We should get a TLS head count so we know who to expect to see/know on the first day!



Headcount:

1. JustHawkin
2. LeBrarian_Booker




Return to “Law School Acceptances, Denials, and Waitlists”