Cardozo 2011-2012 Cycle

Share Your Experiences, Read About Other Experiences. Please keep posts organized by school and expected year of graduation.
User avatar
TheFailboat
Posts: 76
Joined: Wed Feb 08, 2012 2:46 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby TheFailboat » Wed Mar 21, 2012 9:08 pm

kmatz311 wrote:
TheFailboat wrote:Just got a voicemail from the admissions office today telling me to call them back!......but when I did, they just wanted to let me know that they "hadn't forgotten me" and wanted to know if I'd gotten offers from any other schools. I tried to get across as politely as possible that yes, I have heard back from every other school I applied to at this point, with significant offers from some.

Get it together, guys!!!!


I keep getting phone calls from unknown numbers with no voice mails.. I'm assuming its just political campaigns asking for donations, I'll be bummed if it's just Dozo not leaving messages... wahh.


Same thing happened to me, which is why I didn't answer when they called! If it's a 212 area code calling you, it's most likely 'Dozo (and I doubt they wouldn't leave a voicemail).

lushes3
Posts: 33
Joined: Wed Oct 12, 2011 10:22 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby lushes3 » Wed Mar 21, 2012 9:21 pm

TheFailboat wrote:Just got a voicemail from the admissions office today telling me to call them back!......but when I did, they just wanted to let me know that they "hadn't forgotten me" and wanted to know if I'd gotten offers from any other schools. I tried to get across as politely as possible that yes, I have heard back from every other school I applied to at this point, with significant offers from some.

Get it together, guys!!!!


They can't be serious...
Last edited by lushes3 on Thu Mar 22, 2012 11:24 pm, edited 1 time in total.

Burton8219
Posts: 18
Joined: Wed Mar 21, 2012 10:57 am

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby Burton8219 » Thu Mar 22, 2012 12:06 am

kmatz311 wrote:
TheFailboat wrote:Just got a voicemail from the admissions office today telling me to call them back!......but when I did, they just wanted to let me know that they "hadn't forgotten me" and wanted to know if I'd gotten offers from any other schools. I tried to get across as politely as possible that yes, I have heard back from every other school I applied to at this point, with significant offers from some.

Get it together, guys!!!!


I keep getting phone calls from unknown numbers with no voice mails.. I'm assuming its just political campaigns asking for donations, I'll be bummed if it's just Dozo not leaving messages... wahh.

I got a call over the weekend from a 202 number and it said DC on my phone's caller id... thinking it was G'Town I didn't answer, but it was a campaign message.

User avatar
magicbunny
Posts: 102
Joined: Thu May 12, 2011 11:29 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby magicbunny » Thu Mar 22, 2012 12:18 am

So anyone going to tomorrow's ASD?

...I'll be the asian girl who is terribly deprived of sleep. You'll know

LawStudent89
Posts: 78
Joined: Sun Dec 11, 2011 6:34 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby LawStudent89 » Thu Mar 22, 2012 12:36 am

magicbunny wrote:So anyone going to tomorrow's ASD?

...I'll be the asian girl who is terribly deprived of sleep. You'll know


Not sure if this was already answered, but do people on the wait list usually go to ASD?

User avatar
hadisious
Posts: 423
Joined: Mon Oct 11, 2010 10:05 am

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby hadisious » Thu Mar 22, 2012 5:47 am

magicbunny wrote:So anyone going to tomorrow's ASD?

...I'll be the asian girl who is terribly deprived of sleep. You'll know

Don't worry I'll be dead as well. Bout to fly in right now.

User avatar
fltanglab
Posts: 555
Joined: Thu Feb 24, 2011 3:44 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby fltanglab » Thu Mar 22, 2012 8:10 am

magicbunny wrote:So anyone going to tomorrow's ASD?

...I'll be the asian girl who is terribly deprived of sleep. You'll know


I'm not sure if this is a good identification factor....since I also fall into this category lol.

User avatar
laxbrah420
Posts: 2748
Joined: Fri Aug 12, 2011 1:53 am

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby laxbrah420 » Thu Mar 22, 2012 3:16 pm

probably gonna rock a self-guided tour tomorrow. anything in particular to check out?

DC818
Posts: 21
Joined: Thu Feb 16, 2012 1:31 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby DC818 » Thu Mar 22, 2012 9:06 pm

laxbrah420 wrote:probably gonna rock a self-guided tour tomorrow. anything in particular to check out?


The floor where the cafeteria, lockers and some classrooms are located. It's definitely the best area of the school to get a feel for it.

diamond705
Posts: 25
Joined: Wed Feb 29, 2012 2:06 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby diamond705 » Thu Mar 22, 2012 10:45 pm

so what'd everyone think of the ASD? at least we know we won't starve at Cardozo (since they stressed having TONS of free food) haha.

dejeanhc
Posts: 24
Joined: Wed Feb 08, 2012 4:24 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby dejeanhc » Thu Mar 22, 2012 11:26 pm

diamond705 wrote:so what'd everyone think of the ASD? at least we know we won't starve at Cardozo (since they stressed having TONS of free food) haha.


Right?! If I were playing a drinking game and taking a shot every time they mentioned free food, I would have been blacked out by 4pm.

User avatar
ggibelli
Posts: 215
Joined: Mon Jan 03, 2011 11:12 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby ggibelli » Fri Mar 23, 2012 8:57 am

great time meeting everyone yesterday! wish i could've stayed at sidebar longer :cry:

gilkile
Posts: 74
Joined: Sun Nov 20, 2011 6:06 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby gilkile » Fri Mar 23, 2012 12:07 pm

So what was everyone's impression of asd yesterday? I had a great time, it was great meeting some current/prospective students. The faculty seemed nice... Overall I left feeling like Cardozo would be a place I would feel really comfortable spending my next 3 yrs. at the same time I know that for every happy successfull student we were introduced to there are 2 that are not so happy...

gilkile
Posts: 74
Joined: Sun Nov 20, 2011 6:06 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby gilkile » Fri Mar 23, 2012 12:12 pm

ggibelli wrote:great time meeting everyone yesterday! wish i could've stayed at sidebar longer :cry:

Lol how was sidebar? I only stayed 4 one drink....bailed out early to get a workout in its really annoying not knowing who anyone is on tls, after u met everyone in
person yesterday

User avatar
ggibelli
Posts: 215
Joined: Mon Jan 03, 2011 11:12 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby ggibelli » Fri Mar 23, 2012 12:16 pm

gilkile wrote:
ggibelli wrote:great time meeting everyone yesterday! wish i could've stayed at sidebar longer :cry:

Lol how was sidebar? I only stayed 4 one drink....bailed out early to get a workout in its really annoying not knowing who anyone is on tls, after u met everyone in
person yesterday


haha yeah man. i'm gabe. we walked there together. it was a great time

dejeanhc
Posts: 24
Joined: Wed Feb 08, 2012 4:24 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby dejeanhc » Fri Mar 23, 2012 12:24 pm

ggibelli wrote:
gilkile wrote:
ggibelli wrote:great time meeting everyone yesterday! wish i could've stayed at sidebar longer :cry:

Lol how was sidebar? I only stayed 4 one drink....bailed out early to get a workout in its really annoying not knowing who anyone is on tls, after u met everyone in
person yesterday


haha yeah man. i'm gabe. we walked there together. it was a great time


Whoa Gabe...you look different in your avatar!

User avatar
laxbrah420
Posts: 2748
Joined: Fri Aug 12, 2011 1:53 am

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby laxbrah420 » Sat Mar 24, 2012 1:06 am

DC818 wrote:
laxbrah420 wrote:probably gonna rock a self-guided tour tomorrow. anything in particular to check out?


The floor where the cafeteria, lockers and some classrooms are located. It's definitely the best area of the school to get a feel for it.

They were closed... Wtf?

Had some awesome grub next door though

User avatar
Kess
Posts: 394
Joined: Wed Sep 21, 2011 12:26 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby Kess » Sat Mar 24, 2012 10:56 am

laxbrah420 wrote:
DC818 wrote:
laxbrah420 wrote:probably gonna rock a self-guided tour tomorrow. anything in particular to check out?


The floor where the cafeteria, lockers and some classrooms are located. It's definitely the best area of the school to get a feel for it.

They were closed... Wtf?

Had some awesome grub next door though


What time did you get there? They close early on Fridays. But atleast you got something good out of the visit! haha

diamond705
Posts: 25
Joined: Wed Feb 29, 2012 2:06 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby diamond705 » Sun Mar 25, 2012 1:02 pm

ggibelli wrote:
gilkile wrote:
ggibelli wrote:great time meeting everyone yesterday! wish i could've stayed at sidebar longer :cry:

Lol how was sidebar? I only stayed 4 one drink....bailed out early to get a workout in its really annoying not knowing who anyone is on tls, after u met everyone in
person yesterday


haha yeah man. i'm gabe. we walked there together. it was a great time



how was sidebar? sad I missed it, but I had to catch a train back to philly. Is it like a college bar?

User avatar
iceicebaby
Posts: 272
Joined: Thu Jun 10, 2010 3:31 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby iceicebaby » Mon Mar 26, 2012 11:21 am

Kess wrote:
laxbrah420 wrote:
DC818 wrote:
laxbrah420 wrote:probably gonna rock a self-guided tour tomorrow. anything in particular to check out?


The floor where the cafeteria, lockers and some classrooms are located. It's definitely the best area of the school to get a feel for it.

They were closed... Wtf?

Had some awesome grub next door though


What time did you get there? They close early on Fridays. But atleast you got something good out of the visit! haha


Wish I knew this beforehand when I went to visit... it was totally useless going in to visit after 3 PM on a Friday.

scram202
Posts: 114
Joined: Thu Feb 02, 2012 12:33 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby scram202 » Mon Mar 26, 2012 1:12 pm

They just upped my scholarship offer to 28000/year instead of 16000/year. More difficult to turn down now.

jlz111
Posts: 51
Joined: Wed Feb 15, 2012 1:59 am

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby jlz111 » Mon Mar 26, 2012 1:46 pm

Just withdrew from May Prgram because of a prior commitment. GL to everyone. Hope one of you takes my spot. Still on WL for fall. Would go if i got in for sure.

User avatar
john1990
Posts: 1211
Joined: Sun Jun 05, 2011 5:49 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby john1990 » Mon Mar 26, 2012 2:07 pm

is anyone else still waiting :mrgreen: under review since 1/25

lushes3
Posts: 33
Joined: Wed Oct 12, 2011 10:22 pm

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby lushes3 » Mon Mar 26, 2012 2:08 pm

john1990 wrote:is anyone else still waiting :mrgreen: under review since 1/25


me. same date.

User avatar
hadisious
Posts: 423
Joined: Mon Oct 11, 2010 10:05 am

Re: Cardozo 2011-2012 Cycle

Postby hadisious » Mon Mar 26, 2012 3:42 pm

Does anybody know when the first seat deposit deadline is? I can't seem to find it anywhere.




Return to “Law School Acceptances, Denials, and Waitlists”

Who is online

Users browsing this forum: AustinLu, Exabot [Bot], MSNbot Media, Rich Uncle Skeleton and 11 guests