Notre Dame Class of 2015

Share Your Experiences, Read About Other Experiences. Please keep posts organized by school and expected year of graduation.
User avatar
JoeMo
Posts: 1518
Joined: Tue Oct 11, 2011 10:29 am

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby JoeMo » Fri Jan 20, 2012 11:39 am

freaknroll wrote:What are your numbers JoeMo, if you don't mind?


164 3.9

User avatar
Green Glass Windows
Posts: 743
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:37 pm

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby Green Glass Windows » Fri Jan 20, 2012 12:11 pm

STLMizzou wrote:
freaknroll wrote:I don't even have seat deposit listed under the "fee's" section. The only thing that's there for me is the application fee.


I was admitted yesterday and mine still doesn't have anything under the fee's section other than the application fee.

confusedlaw
Posts: 564
Joined: Thu Jul 07, 2011 9:10 pm

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby confusedlaw » Fri Jan 20, 2012 12:30 pm

waitin for the mail `167 3.7

User avatar
ColtsFan88
Posts: 1432
Joined: Thu Oct 13, 2011 5:05 pm

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby ColtsFan88 » Fri Jan 20, 2012 12:52 pm

Does the status checker always update at the same time in the morning? Cause I was expecting a Decision Made today since i got my second update on the 18th. But nothing yet....

LuckyinLaw?
Posts: 22
Joined: Fri Jan 20, 2012 12:45 am

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby LuckyinLaw? » Fri Jan 20, 2012 1:18 pm

Status has been updated to decision made...Oh snail mail, how can I both hate you and love you at the same time?

User avatar
TrojanHopeful
Posts: 385
Joined: Sun Apr 04, 2010 1:37 am

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby TrojanHopeful » Fri Jan 20, 2012 1:41 pm

ColtsFan88 wrote:Does the status checker always update at the same time in the morning? Cause I was expecting a Decision Made today since i got my second update on the 18th. But nothing yet....


Wondering the same thing. Still at 1/18.

User avatar
tennisballs
Posts: 91
Joined: Tue Aug 30, 2011 6:57 pm

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby tennisballs » Fri Jan 20, 2012 1:43 pm

LuckyinLaw? wrote:Status has been updated to decision made...Oh snail mail, how can I both hate you and love you at the same time?


I have a hard time finding anything lovable about snail mail.... :)

sports
Posts: 40
Joined: Tue Oct 25, 2011 4:17 pm

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby sports » Fri Jan 20, 2012 1:47 pm

I just updated to decision made. Is the consensus that there is no way to tell if this is positive or negative?

User avatar
lemon7
Posts: 42
Joined: Fri Dec 30, 2011 3:08 am

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby lemon7 » Fri Jan 20, 2012 2:21 pm

Congrats to all those admitted! I was in the 1/13 decision made batch, got the package yesterday!

User avatar
Green Glass Windows
Posts: 743
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:37 pm

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby Green Glass Windows » Fri Jan 20, 2012 2:30 pm

lemon7 wrote:Congrats to all those admitted! I was in the 1/13 decision made batch, got the package yesterday!


Yay, congrats! How awesome is the package?! I put that decal on my window... let's hope it doesn't get egged!

User avatar
BeerMaker
Posts: 232
Joined: Tue Oct 25, 2011 9:01 am

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby BeerMaker » Fri Jan 20, 2012 6:15 pm

lemon7 wrote:Congrats to all those admitted! I was in the 1/13 decision made batch, got the package yesterday!


In other words, it takes about 7 days to arrive in the mail. Cross fingers for next Friday.

User avatar
lemon7
Posts: 42
Joined: Fri Dec 30, 2011 3:08 am

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby lemon7 » Fri Jan 20, 2012 6:15 pm

Green Glass Windows wrote:
lemon7 wrote:Congrats to all those admitted! I was in the 1/13 decision made batch, got the package yesterday!


Yay, congrats! How awesome is the package?! I put that decal on my window... let's hope it doesn't get egged!

Lol thanks! Loved the decal, but the best part was by far the pre-stamped postcards.

freaknroll
Posts: 304
Joined: Wed Jan 04, 2012 3:53 pm

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby freaknroll » Fri Jan 20, 2012 6:20 pm

BeerMaker wrote:
lemon7 wrote:Congrats to all those admitted! I was in the 1/13 decision made batch, got the package yesterday!


In other words, it takes about 7 days to arrive in the mail. Cross fingers for next Friday.


Jesus that takes forever. They must not mail it the same day the status checker changes.

User avatar
Green Glass Windows
Posts: 743
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:37 pm

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby Green Glass Windows » Fri Jan 20, 2012 6:20 pm

lemon7 wrote:
Green Glass Windows wrote:
lemon7 wrote:Congrats to all those admitted! I was in the 1/13 decision made batch, got the package yesterday!


Yay, congrats! How awesome is the package?! I put that decal on my window... let's hope it doesn't get egged!

Lol thanks! Loved the decal, but the best part was by far the pre-stamped postcards.


Haha, yeah. Did your stamps have different kinds of spices on them? For some reason I thought that was hilariously funny. What are we supposed to do with them btw?

User avatar
lemon7
Posts: 42
Joined: Fri Dec 30, 2011 3:08 am

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby lemon7 » Fri Jan 20, 2012 7:07 pm

Green Glass Windows wrote:
lemon7 wrote:
Green Glass Windows wrote:
lemon7 wrote:Congrats to all those admitted! I was in the 1/13 decision made batch, got the package yesterday!


Yay, congrats! How awesome is the package?! I put that decal on my window... let's hope it doesn't get egged!

Lol thanks! Loved the decal, but the best part was by far the pre-stamped postcards.


Haha, yeah. Did your stamps have different kinds of spices on them? For some reason I thought that was hilariously funny. What are we supposed to do with them btw?

Haha same here. And to think someone in the admissions office had to place the stamps on each postcard... I guess if we attend, we can mail them back home to family?

By the way, I see you on a lot of the threads I frequent, so I'm thinking we've applied to many of the same schools.

User avatar
JoeMo
Posts: 1518
Joined: Tue Oct 11, 2011 10:29 am

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby JoeMo » Fri Jan 20, 2012 7:24 pm

freaknroll wrote:
BeerMaker wrote:
lemon7 wrote:Congrats to all those admitted! I was in the 1/13 decision made batch, got the package yesterday!


In other words, it takes about 7 days to arrive in the mail. Cross fingers for next Friday.


Jesus that takes forever. They must not mail it the same day the status checker changes.


Right? Here I was thinking we could receive packages on Monday.

User avatar
Green Glass Windows
Posts: 743
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:37 pm

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby Green Glass Windows » Fri Jan 20, 2012 7:31 pm

lemon7 wrote:
By the way, I see you on a lot of the threads I frequent, so I'm thinking we've applied to many of the same schools.


Yeah, it seems like it! How does ND rank for you?

User avatar
lemon7
Posts: 42
Joined: Fri Dec 30, 2011 3:08 am

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby lemon7 » Fri Jan 20, 2012 7:52 pm

Green Glass Windows wrote:
lemon7 wrote:
By the way, I see you on a lot of the threads I frequent, so I'm thinking we've applied to many of the same schools.


Yeah, it seems like it! How does ND rank for you?

PMed you.

User avatar
ThreeRivers
Posts: 1142
Joined: Thu Sep 01, 2011 12:54 am

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby ThreeRivers » Fri Jan 20, 2012 11:43 pm

167 / 3,46 WL

Unless I hear back from them by when Minnesota / W&L want their deposit fees I guess I won't be attending

P-salms
Posts: 52
Joined: Thu Jun 16, 2011 8:36 pm

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby P-salms » Sat Jan 21, 2012 12:22 pm

Has anyone in the 1/13 decision made group NOT been admitted?

confusedlaw
Posts: 564
Joined: Thu Jul 07, 2011 9:10 pm

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby confusedlaw » Sat Jan 21, 2012 12:36 pm

1/18 anyone from that day got their mail yet?

Beachbum89
Posts: 192
Joined: Mon Mar 07, 2011 3:08 am

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby Beachbum89 » Sat Jan 21, 2012 4:50 pm

1/18 decision for me and nothing in the mail today. I'm on the west coast so hoping for today might have been a little optimistic.

User avatar
YankeeFan2
Posts: 284
Joined: Sat Nov 05, 2011 12:53 pm

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby YankeeFan2 » Sat Jan 21, 2012 4:55 pm

P-salms wrote:Has anyone in the 1/13 decision made group NOT been admitted?


Yeah. Me.

mijenks
Posts: 191
Joined: Mon Dec 14, 2009 7:36 pm

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby mijenks » Sat Jan 21, 2012 5:30 pm

P-salms wrote:Has anyone in the 1/13 decision made group NOT been admitted?

Me too. Just got the snail mail letter today. 168/3.52/6 years WE in big pharma. In at peers with significant $, so kind of a WTF moment. Oh well :)

ETA: Did not write Why ND. Also, I was waitlisted, not straight dinged.

User avatar
Green Glass Windows
Posts: 743
Joined: Mon Oct 17, 2011 3:37 pm

Re: Notre Dame Class of 2015

Postby Green Glass Windows » Sat Jan 21, 2012 6:10 pm

mijenks wrote:
P-salms wrote:Has anyone in the 1/13 decision made group NOT been admitted?

Me too. Just got the snail mail letter today. 168/3.52/6 years WE in big pharma. In at peers with significant $, so kind of a WTF moment. Oh well :)

ETA: Did not write Why ND. Also, I was waitlisted, not straight dinged.


Sorry to hear it!

Yeah, it's strange even when looking at lsn from previous years. It seems like people with numbers similar to yours (like mine) either get waitlisted or accepted with $$. Can't be too sure what that's about, but it does seem to be really important to write a Why ND...




Return to “Law School Acceptances, Denials, and Waitlists”

Who is online

Users browsing this forum: dddddd90, Google Adsense [Bot], Hopefullawkid2015, j431e782, Keilz, lillawyer2, Redsfan320, TudoBem, xn3345 and 15 guests