Reverse Splitters (2011-2012)

Share Your Experiences, Read About Other Experiences. Please keep posts organized by school and expected year of graduation.
User avatar
Kess
Posts: 394
Joined: Wed Sep 21, 2011 12:26 pm

Reverse Splitters (2011-2012)

Postby Kess » Mon Oct 03, 2011 10:14 pm

First of all, I apologize if there is already a thread like this for this cycle. I am terrible at searching the forums, but I couldn't find it.

I am not officially in this category until I get my score back, but I am determined on applying this cycle, and will do so after getting my score unless its really really terrible, then we'll see. So this thread is for all those people who are GPA: 3.8 < X and LSAT: 165 > X.

But in any event, reverse splitters unite! (and please don't say retake, this isn't the point here)

User avatar
thelawschoolproject
Posts: 1364
Joined: Thu Jun 23, 2011 12:58 am

Re: Reverse Splitters (2011-2012)

Postby thelawschoolproject » Mon Oct 03, 2011 10:23 pm


User avatar
Kess
Posts: 394
Joined: Wed Sep 21, 2011 12:26 pm

Re: Reverse Splitters (2011-2012)

Postby Kess » Mon Oct 03, 2011 10:26 pm

Lol I saw this. But I figured this is the one where people will post where/when they applied, and the results. I thought that one was more of a general discussion kinda thing. Or maybe I'm just disillusioned.

User avatar
thelawschoolproject
Posts: 1364
Joined: Thu Jun 23, 2011 12:58 am

Re: Reverse Splitters (2011-2012)

Postby thelawschoolproject » Mon Oct 03, 2011 10:27 pm

Yeah, Idk either. Just thought I'd toss it out there.

User avatar
Kess
Posts: 394
Joined: Wed Sep 21, 2011 12:26 pm

Re: Reverse Splitters (2011-2012)

Postby Kess » Tue Oct 04, 2011 1:57 pm

I guess the other thread will be the winning one lol

User avatar
Kess
Posts: 394
Joined: Wed Sep 21, 2011 12:26 pm

Re: Reverse Splitters (2011-2012)

Postby Kess » Thu Oct 06, 2011 11:32 pm

I guess this is probably a thread I should send to the garbage... I thought it was a good idea. Guess not. :twisted:

User avatar
moxy
Posts: 482
Joined: Sat Dec 24, 2011 3:00 pm

Re: Reverse Splitters (2011-2012)

Postby moxy » Sun Jan 15, 2012 8:23 pm

Checking in ... 167, 3.98

gravityrides0
Posts: 552
Joined: Sat Oct 01, 2011 8:22 pm

Re: Reverse Splitters (2011-2012)

Postby gravityrides0 » Mon Jan 16, 2012 11:04 am

hiiii =/ I just wanna hear from ONE SCHOOL already. even if it's a rejection. sighh

User avatar
moxy
Posts: 482
Joined: Sat Dec 24, 2011 3:00 pm

Re: Reverse Splitters (2011-2012)

Postby moxy » Mon Jan 16, 2012 11:20 am

gravityrides0 wrote:hiiii =/ I just wanna hear from ONE SCHOOL already. even if it's a rejection. sighh


Very similar situation here, although I applied so late in the cycle ... I shouldn't really be complaining .. but I will because I can.. When did you apply?

gravityrides0
Posts: 552
Joined: Sat Oct 01, 2011 8:22 pm

Re: Reverse Splitters (2011-2012)

Postby gravityrides0 » Mon Jan 16, 2012 11:28 am

moxy wrote:
gravityrides0 wrote:hiiii =/ I just wanna hear from ONE SCHOOL already. even if it's a rejection. sighh


Very similar situation here, although I applied so late in the cycle ... I shouldn't really be complaining .. but I will because I can.. When did you apply?


Submitted 12/08 so most of my complete dates are 12/1x and 12/20... I thought I would still beat the Dec LSAT wave, but I don't think I really did... how about you??

User avatar
moxy
Posts: 482
Joined: Sat Dec 24, 2011 3:00 pm

Re: Reverse Splitters (2011-2012)

Postby moxy » Mon Jan 16, 2012 12:03 pm

gravityrides0 wrote:
moxy wrote:
gravityrides0 wrote:hiiii =/ I just wanna hear from ONE SCHOOL already. even if it's a rejection. sighh


Very similar situation here, although I applied so late in the cycle ... I shouldn't really be complaining .. but I will because I can.. When did you apply?


Submitted 12/08 so most of my complete dates are 12/1x and 12/20... I thought I would still beat the Dec LSAT wave, but I don't think I really did... how about you??


Most of my complete dates have been 1/13 :( ... but then again .. I applied on 1/06. The waiting game is so agonizing, and there are not many people who seem to understand (or care haha) about this ..

gravityrides0
Posts: 552
Joined: Sat Oct 01, 2011 8:22 pm

Re: Reverse Splitters (2011-2012)

Postby gravityrides0 » Mon Jan 16, 2012 12:28 pm

moxy wrote:
gravityrides0 wrote:
moxy wrote:
gravityrides0 wrote:hiiii =/ I just wanna hear from ONE SCHOOL already. even if it's a rejection. sighh


Very similar situation here, although I applied so late in the cycle ... I shouldn't really be complaining .. but I will because I can.. When did you apply?


Submitted 12/08 so most of my complete dates are 12/1x and 12/20... I thought I would still beat the Dec LSAT wave, but I don't think I really did... how about you??


Most of my complete dates have been 1/13 :( ... but then again .. I applied on 1/06. The waiting game is so agonizing, and there are not many people who seem to understand (or care haha) about this ..


I care, moxy...
I care.

User avatar
moxy
Posts: 482
Joined: Sat Dec 24, 2011 3:00 pm

Re: Reverse Splitters (2011-2012)

Postby moxy » Mon Jan 16, 2012 12:50 pm

gravityrides0 wrote:I care, moxy...
I care.


Thank you for caring!! I just sent some major karma points your way, and I hope that you get into the school of your choice.




Return to “Law School Acceptances, Denials, and Waitlists”

Who is online

Users browsing this forum: bloomsday and 11 guests