NU Apps '11-'12 - Good Luck Hold Candidates!!!! <3

Share Your Experiences, Read About Other Experiences. Please keep posts organized by school and expected year of graduation.
User avatar
JustE
Posts: 1330
Joined: Tue Sep 28, 2010 8:49 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby JustE » Fri Jan 06, 2012 4:52 pm

Samara wrote:
crumpetsandtea wrote:
Samara wrote:Okay, on a real computer now. jognfanasngpasngp

Thanks for the positive vibes guys! I return them to everyone else who is getting a decision today.

You better update this thread AS SOON AS YOU READ THE EMAIL. I'm talking about before friends/family/SOs... :lol:

lol, I probably will end up doing that, just because everyone's at work. I loves you guys so much

fixed

User avatar
crumpetsandtea
Posts: 7156
Joined: Thu Jun 17, 2010 7:57 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby crumpetsandtea » Fri Jan 06, 2012 4:53 pm

JustE wrote:
Boston_NYG2245 wrote:Got an email...LinkedIn update, GAH

CONGRATS!!!!!!

I think.. I'm right, right?

:lol: Not quite, LinkedIn is a professional networking site. With that said, these are all probs gonna be A's anyway so still CONGRATS XD

User avatar
JustE
Posts: 1330
Joined: Tue Sep 28, 2010 8:49 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby JustE » Fri Jan 06, 2012 4:54 pm

crumpetsandtea wrote:
JustE wrote:
Boston_NYG2245 wrote:Got an email...LinkedIn update, GAH

CONGRATS!!!!!!

I think.. I'm right, right?

:lol: Not quite, LinkedIn is a professional networking site. With that said, these are all probs gonna be A's anyway so still CONGRATS XD

LOL. Reading comprehension fail... Thought he/she was updating their LinkedIn profile...

I plan to do this the second I decide where I'm going... Good luck!

User avatar
UnamSanctam
Posts: 7163
Joined: Mon Mar 21, 2011 3:17 am

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby UnamSanctam » Fri Jan 06, 2012 4:54 pm

Samara wrote:
crumpetsandtea wrote:
Samara wrote:Okay, on a real computer now. jognfanasngpasngp

Thanks for the positive vibes guys! I return them to everyone else who is getting a decision today.

You better update this thread AS SOON AS YOU READ THE EMAIL. I'm talking about before friends/family/SOs... :lol:

lol, I probably will end up doing that, just because everyone's at work.


lol when I got M my girl was in class and I couldn't talk so TLS was the first to find out. Crumps was probably the first person to read it, too. That Crumps, she's makes me has a happy.

User avatar
Boston_NYG2245
Posts: 238
Joined: Sun Nov 20, 2011 11:00 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby Boston_NYG2245 » Fri Jan 06, 2012 4:55 pm

JustE wrote:
Boston_NYG2245 wrote:Got an email...LinkedIn update, GAH

CONGRATS!!!!!!

I think.. I'm right, right?


Hah, nope, just some random job recs, still waiting anxiously to hear from NU... just having it say there's a decision and not being able to see it is making me a little crazy...

User avatar
crumpetsandtea
Posts: 7156
Joined: Thu Jun 17, 2010 7:57 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby crumpetsandtea » Fri Jan 06, 2012 4:56 pm

UnamSanctam wrote:lol when I got M my girl was in class and I couldn't talk so TLS was the first to find out. Crumps was probably the first person to read it, too. That Crumps, she's makes me has a happy.

:oops: <3 <3 US.

User avatar
JustE
Posts: 1330
Joined: Tue Sep 28, 2010 8:49 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby JustE » Fri Jan 06, 2012 4:57 pm

Yeah... I know what you mean...

EVERYONE GO UPDATE LSN WHEN YOU FIND OUT!!!!

My green dot is lonely!!!

User avatar
crumpetsandtea
Posts: 7156
Joined: Thu Jun 17, 2010 7:57 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby crumpetsandtea » Fri Jan 06, 2012 4:58 pm

JustE wrote:Yeah... I know what you mean...

EVERYONE GO UPDATE LSN WHEN YOU FIND OUT!!!!

My green dot is lonely!!!

+ 1!!!!!!!!!!!

(thank goodness for thisisme. We're cuddling in the corner. You could come join us, E XD )

User avatar
Samara
Posts: 3245
Joined: Wed May 11, 2011 4:26 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby Samara » Fri Jan 06, 2012 4:58 pm

Shut up, Christian Science Monitor! I don't care about the GOP primaries right now!

User avatar
catmo
Posts: 107
Joined: Fri Nov 11, 2011 7:26 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby catmo » Fri Jan 06, 2012 4:59 pm

For those who had a status change today and are waiting for the email, is anyone a held ED? Or are you all RD?

User avatar
Samara
Posts: 3245
Joined: Wed May 11, 2011 4:26 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby Samara » Fri Jan 06, 2012 4:59 pm

catmo wrote:For those who had a status change today and are waiting for the email, is anyone a held ED? Or are you all RD?

I am a held ED.

User avatar
crumpetsandtea
Posts: 7156
Joined: Thu Jun 17, 2010 7:57 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby crumpetsandtea » Fri Jan 06, 2012 5:00 pm

catmo wrote:For those who had a status change today and are waiting for the email, is anyone a held ED? Or are you all RD?

I think Samara and KEP are held ED, IDK about the others

ETA: SCOOPED XD
Last edited by crumpetsandtea on Fri Jan 06, 2012 5:00 pm, edited 1 time in total.

Jewel628
Posts: 74
Joined: Sat Jan 30, 2010 11:21 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby Jewel628 » Fri Jan 06, 2012 5:00 pm

I am . . . in. I can't believe this . . .

User avatar
UnamSanctam
Posts: 7163
Joined: Mon Mar 21, 2011 3:17 am

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby UnamSanctam » Fri Jan 06, 2012 5:00 pm

Jewel628 wrote:I am . . . in. I can't believe this . . .


CONGRATS!

User avatar
Samara
Posts: 3245
Joined: Wed May 11, 2011 4:26 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby Samara » Fri Jan 06, 2012 5:00 pm

Jewel628 wrote:I am . . . in. I can't believe this . . .

Congrats!!!!!! Hope to join you soon!

User avatar
JustE
Posts: 1330
Joined: Tue Sep 28, 2010 8:49 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby JustE » Fri Jan 06, 2012 5:00 pm

Jewel628 wrote:I am . . . in. I can't believe this . . .

WWWWwwWWWWwwOOooOoOOOOooOoooOOoOoOO!!!!!!! ADMIT EMAILS!!!! CCCCCOOOOONNNNNGGGGRRRRAAAATTTTSSSS!!!!!!!!!

ETA: Sorry... I feel like I just got in again...
Last edited by JustE on Fri Jan 06, 2012 5:01 pm, edited 1 time in total.

User avatar
crumpetsandtea
Posts: 7156
Joined: Thu Jun 17, 2010 7:57 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby crumpetsandtea » Fri Jan 06, 2012 5:01 pm

Jewel628 wrote:I am . . . in. I can't believe this . . .

CONGRATULATIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOIN US viewtopic.php?f=32&t=169206

I told y'all this was an Acceptance day. EVERYONE ELSE BETTER BE STOKED TO GET THEIR EMAILS :D :D

User avatar
kennethellenparcell
Posts: 509
Joined: Fri Oct 29, 2010 1:02 am

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby kennethellenparcell » Fri Jan 06, 2012 5:02 pm

Samara you are definitely in! I just got in too! AHHHHHHHHHHHHHH!!!!! (Crumps - read that in Kenneth's voice haha.)

User avatar
franklyscarlet
Posts: 2914
Joined: Mon Jun 13, 2011 10:16 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby franklyscarlet » Fri Jan 06, 2012 5:02 pm

Samara wrote:
Jewel628 wrote:I am . . . in. I can't believe this . . .

Congrats!!!!!! Hope to join you soon!


You will! And when you do, I get to say I told you so.

User avatar
sanguar
Posts: 608
Joined: Fri Dec 17, 2010 5:03 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby sanguar » Fri Jan 06, 2012 5:02 pm

YAY!! Congrats, guys!!

User avatar
chill
Posts: 258
Joined: Fri Aug 20, 2010 2:55 am

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby chill » Fri Jan 06, 2012 5:02 pm

.
Last edited by chill on Fri Mar 13, 2015 1:00 am, edited 1 time in total.

User avatar
UnamSanctam
Posts: 7163
Joined: Mon Mar 21, 2011 3:17 am

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby UnamSanctam » Fri Jan 06, 2012 5:03 pm

crumpetsandtea wrote:
Jewel628 wrote:I am . . . in. I can't believe this . . .

CONGRATULATIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOIN US http://top-law-schools.com/forums/viewt ... 2&t=169206

I told y'all this was an Acceptance day. EVERYONE ELSE BETTER BE STOKED TO GET THEIR EMAILS :D :D

Image

User avatar
basilseal
Posts: 331
Joined: Wed Jun 22, 2011 6:32 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby basilseal » Fri Jan 06, 2012 5:03 pm

kennethellenparcell wrote:Samara you are definitely in! I just got in too! AHHHHHHHHHHHHHH!!!!! (Crumps - read that in Kenneth's voice haha.)

+1

User avatar
JustE
Posts: 1330
Joined: Tue Sep 28, 2010 8:49 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby JustE » Fri Jan 06, 2012 5:03 pm

kennethellenparcell wrote:Samara you are definitely in! I just got in too! AHHHHHHHHHHHHHH!!!!! (Crumps - read that in Kenneth's voice haha.)

AAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! CONGRATS!!!!!! :lol: :lol: :lol: Party in the office!

ETA: okay, I'm done... Promise...
Last edited by JustE on Fri Jan 06, 2012 5:04 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Samara
Posts: 3245
Joined: Wed May 11, 2011 4:26 pm

Re: NU (NW?) Apps '11-'12 - Congratulations RD Admits! <3

Postby Samara » Fri Jan 06, 2012 5:03 pm

kennethellenparcell wrote:Samara you are definitely in! I just got in too! AHHHHHHHHHHHHHH!!!!! (Crumps - read that in Kenneth's voice haha.)

AWESOME!!!!!! LET THAT STONE MOUNTAIN BOY COOK!!!







I WANT MY EMAIL NAOW!!!




Return to “Law School Acceptances, Denials, and Waitlists”

Who is online

Users browsing this forum: Alexandros, Google Adsense [Bot] and 17 guests