UChicago 2011

Share Your Experiences, Read About Other Experiences. Please keep posts organized by school and expected year of graduation.
User avatar
ahduth
Posts: 2468
Joined: Wed Sep 29, 2010 10:55 am

Re: UChicago 2011

Postby ahduth » Thu Feb 10, 2011 7:40 pm

glitched wrote:
fishdude wrote:
rbarcelo9 wrote:
onetime1 wrote:have any 2/10 ur's heard anything yet?

Nothing here


Nope. and more than 2 months since going complete :(


rubys man. rubys.


lollercoaster. No, this is Chicago's hold program, they're going to just push us off every two weeks. It's going to be sweet.

ppch
Posts: 77
Joined: Mon Sep 20, 2010 10:02 am

Re: UChicago 2011

Postby ppch » Thu Feb 10, 2011 7:43 pm

Meh, no WL/ding email yet (2/8). I am assuming the tubes are clogged or something.

User avatar
Non-Chalant1
Posts: 852
Joined: Thu Jul 03, 2008 1:54 pm

Re: UChicago 2011

Postby Non-Chalant1 » Thu Feb 10, 2011 7:46 pm

Man, are any of you new admits in this chat? We're over here talking about Bacon with the dean LMAO.

quetzal_bird
Posts: 206
Joined: Sat Oct 30, 2010 11:45 am

Re: UChicago 2011

Postby quetzal_bird » Thu Feb 10, 2011 7:48 pm

In via e-mail today. Got the 2/8 update

165/3.89/MA female

User avatar
Bildungsroman
Posts: 5548
Joined: Sun Apr 11, 2010 2:42 pm

Re: UChicago 2011

Postby Bildungsroman » Thu Feb 10, 2011 7:49 pm

So they are notifying some people already via email of their admittance with no phone call? Good to know.

KEEP HOPE ALIVE!

User avatar
Ratchet Jackson
Posts: 2703
Joined: Wed Nov 17, 2010 6:41 pm

Re: UChicago 2011

Postby Ratchet Jackson » Thu Feb 10, 2011 7:49 pm

Bildungsroman wrote:So they are notifying some people already via email of their admittance with no phone call? Good to know.

KEEP HOPE ALIVE!


+1. Let's go, email!

rons1
Posts: 9
Joined: Sun Nov 14, 2010 5:34 pm

Re: UChicago 2011

Postby rons1 » Thu Feb 10, 2011 7:54 pm

In today around 3 Eastern!

User avatar
sanguar
Posts: 608
Joined: Fri Dec 17, 2010 5:03 pm

Re: UChicago 2011

Postby sanguar » Thu Feb 10, 2011 7:56 pm

ppch wrote:Meh, no WL/ding email yet (2/8). I am assuming the tubes are clogged or something.


+1

User avatar
camelcrema
Posts: 281
Joined: Fri Oct 01, 2010 2:43 pm

Re: UChicago 2011

Postby camelcrema » Thu Feb 10, 2011 7:57 pm

Is it possible that not all the 2/8s will receive an answer today? Or are we just waiting for an onslaught of WL/Dings now?

User avatar
sanguar
Posts: 608
Joined: Fri Dec 17, 2010 5:03 pm

Re: UChicago 2011

Postby sanguar » Thu Feb 10, 2011 8:02 pm

There's my ding. Congrats to the admits. Enjoy it!

dc1s
Posts: 70
Joined: Thu Jan 13, 2011 3:54 am

Re: UChicago 2011

Postby dc1s » Thu Feb 10, 2011 8:02 pm

RJ127 wrote:
Bildungsroman wrote:So they are notifying some people already via email of their admittance with no phone call? Good to know.

KEEP HOPE ALIVE!


+1. Let's go, email!


For what it's worth, I missed my call today and then got the email.

User avatar
whatshouldIdo11
Posts: 48
Joined: Wed Jan 26, 2011 6:53 pm

Re: UChicago 2011

Postby whatshouldIdo11 » Thu Feb 10, 2011 8:03 pm

Has anyone gotten the ding/WL email yet?

User avatar
rbarcelo9
Posts: 537
Joined: Fri Apr 17, 2009 4:22 pm

Re: UChicago 2011

Postby rbarcelo9 » Thu Feb 10, 2011 8:04 pm

Any other dings? The ones that have gotten the email are you 2/8 or 2/10 or both?

User avatar
sanguar
Posts: 608
Joined: Fri Dec 17, 2010 5:03 pm

Re: UChicago 2011

Postby sanguar » Thu Feb 10, 2011 8:06 pm

I was 2/8. edited to add (for clarity) - got the ding email, not the admit email.

User avatar
rbarcelo9
Posts: 537
Joined: Fri Apr 17, 2009 4:22 pm

Re: UChicago 2011

Postby rbarcelo9 » Thu Feb 10, 2011 8:11 pm

JUST GOT THE CALLLFALSDFLASDLFASDLFLASDFLSDLFAS DLF LASDF LSADLF ASDLF LSAF L ADSF ASD HOLY SHIT!!!!!! I CCANNNOTOO BELIEVE THIS!!!!!!!!!!! OMG OMG OMG IM SHAKING LOL!!!

User avatar
Ratchet Jackson
Posts: 2703
Joined: Wed Nov 17, 2010 6:41 pm

Re: UChicago 2011

Postby Ratchet Jackson » Thu Feb 10, 2011 8:12 pm

rbarcelo9 wrote:JUST GOT THE CALLLFALSDFLASDLFASDLFLASDFLSDLFAS DLF LASDF LSADLF ASDLF LSAF L ADSF ASD HOLY SHIT!!!!!! I CCANNNOTOO BELIEVE THIS!!!!!!!!!!! OMG OMG OMG IM SHAKING LOL!!!


...so are you happy? :lol:

JK man congrats!

User avatar
Ship87
Posts: 199
Joined: Fri May 21, 2010 9:53 pm

Re: UChicago 2011

Postby Ship87 » Thu Feb 10, 2011 8:13 pm

Aw, waitlist email just now. Congrats to the new admits!

eecs
Posts: 44
Joined: Sun Nov 07, 2010 11:33 am

Re: UChicago 2011

Postby eecs » Thu Feb 10, 2011 8:13 pm

Damn, just got W/L. Last update was 2/8.

User avatar
dcwumpus
Posts: 169
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:40 pm

Re: UChicago 2011

Postby dcwumpus » Thu Feb 10, 2011 8:16 pm

rbarcelo9 wrote:JUST GOT THE CALLLFALSDFLASDLFASDLFLASDFLSDLFAS DLF LASDF LSADLF ASDLF LSAF L ADSF ASD HOLY SHIT!!!!!! I CCANNNOTOO BELIEVE THIS!!!!!!!!!!! OMG OMG OMG IM SHAKING LOL!!!


Congratulations!

southernsnapp
Posts: 66
Joined: Sat Dec 11, 2010 7:27 pm

Re: UChicago 2011

Postby southernsnapp » Thu Feb 10, 2011 8:17 pm

Waitlist! I know this isn't the best, but it's not a rejection! 3.5, 158 so much more than I was expecting! Starting my LOCI now…congrats to all the admits. Does anyone know how many ppl Chicago usually accepts off the waitlist?

sarahlawg
Posts: 1001
Joined: Fri Jun 25, 2010 5:59 pm

Re: UChicago 2011

Postby sarahlawg » Thu Feb 10, 2011 8:22 pm

status checkers are updated for people without calls/emails. Congrats to new admits!! good luck to those waiting ;)

c_dubya_s
Posts: 557
Joined: Tue Nov 02, 2010 11:58 am

Re: UChicago 2011

Postby c_dubya_s » Thu Feb 10, 2011 8:27 pm

WL email as well (had a 2/10 update). Not too upset about it, as Chicago wasn't terribly high on my list. Congrats to all the admits though!

grayfoxx13
Posts: 41
Joined: Tue Jan 25, 2011 2:55 am

Re: UChicago 2011

Postby grayfoxx13 » Thu Feb 10, 2011 8:28 pm

I received the rejection letter at 5:58. :(

I knew it was a long shot, but now either Northwestern has to accept me or I have to move away.

User avatar
BackToTheOldHouse
Posts: 862
Joined: Wed Jul 14, 2010 4:03 pm

Re: UChicago 2011

Postby BackToTheOldHouse » Thu Feb 10, 2011 8:36 pm

WL email here in Cali. Better than a ding!

edit: yea, I was UR 2/8

User avatar
ahduth
Posts: 2468
Joined: Wed Sep 29, 2010 10:55 am

Re: UChicago 2011

Postby ahduth » Thu Feb 10, 2011 8:38 pm

sarahlawg wrote:status checkers are updated for people without calls/emails. Congrats to new admits!! good luck to those waiting ;)


Waitlist via status checker! Woot!




Return to “Law School Acceptances, Denials, and Waitlists”

Who is online

Users browsing this forum: amberb94, AZnative, Baby Gaga, Baidu [Spider], cephaschen, criley01, curry1, guybourdin, notausername, piesandcookies, potterotter, Snowjon, vho1791, wishywashy and 25 guests